måndag 6 februari 2012

Lever Saida?



Håller på med en virkduksduk. Syr ihop turkosa loppisvirkdukar med varandra & tänkte att de kan få agera grytunderlägg istället för våra fula korkdito som alltid blir kvar på bordet efter middan & stör mitt estetiska öga. 

Det som istället stör mig nu är dock att en virkduk är borta. Jag vet precis när den försvann & letade samma dag men den är helt puts väck. Jag kan bara inte förstå vart den har tagit vägen & blir alldeles förgrymmad varje dag när jag tänker på det. Inte kan väl en hel virkduk åka in i dammsugaren? Lever Saida fortfarande? 

1 kommentar:

  1. Kul med såna där virkade dukar, har också ett gäng som jag brukar använda som dukar, eller under blomvaser och så där, men har även tänkt att man kunde sy ihop dom till nåt kul, men har inte riktigt kommit på vad än.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...