söndag 6 november 2011

Rest in peace pysselrum

Så här fina blev de här hyllorna med lite tapet & linoljefärg! 



Det sugiga i kråksången är dock att när nu nästan allt pysselrumsfix är färdigt så börjar jag resignera & inse att lillasystern verkligen behöver ett eget rum, hon sover så himla mycket bättre själv. Har tagit ett tag att verkligen fatta det för storasystern har alltid sovit bäst hos oss. Dessutom börjar jag bli trött på att sova med dammsugaren eller radiobrus på i rummet (som dessutom rätt som det är hittar nån kanal & börjar spela opera mitt i natten) som krävs för att minimera antal uppvaknanden hos detta pigga & nytra flickebarn.

Så nu ryker pysselrummet : (

Men men, kan nog trycka in någon form av pysselrum i vårt sovrum istället. Har redan listat ut hur det ska gå till faktiskt. Nu gäller det bara att få med herr Spunk på tåget innan han får för sig att göra om lediga delar av sovrummet till dj-bås eller datorhörna. 

2 kommentarer:

  1. Trist med pysselrummet:( men det är rätt skönt att få sova också! När min son fick sova i eget rum vid 3 mån ålder tyckte alla att jag var en förskräckligt mamma, men han sov direkt i 12timmar och har gjort det sen dess. (ok vissa undantag har det vart).

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra, hoppas det blir samma effekt här också! Men visst är det tröttsamt med alla åsikter om hur man ska göra & vara som förälder, suck.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...