fredag 21 oktober 2011

Hyllfix

Häromdagen kom det här paketet med linoljefärg från Gysinge. Inspirerad av Fiffel & Tråds galet underbara syrum i kombination med att jag hittade en hylla på Myrorna för 20 spänn & fick en annan hylla av en granne fick jag nämligen behov av vit linoljefärg. Älskar att måla med linoljefärg, även om det tar mycket längre tid än plastfärg så blir det så mycket finare. & själva penslandet är mycket skönare på nåt vis. 




En omgång senare ser det ut såhär. Nu väntar två strykningar till på vardera hylla, samt lite tapetprover från Måleributiken (man får två stora prover gratis!) så kommer det bli finfint även i mitt syrum, ähum jag menar hela familjens pysselrum.


Vilken ska jag välja??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...