söndag 29 april 2012

Mera flugsvampar

 Storasystern ville såklart också ha flugsvampar som lillasystern. & eftersom jag nu har kommit över min trikårädsla & blivit en fena på att sy med tvillingnål fick hon en flugsvampklänning med alldeles avancerade fickor.




sy klänning



Material: Ekologisk trikå från Jonic-textil, mudden även denna gång knyckt från grannen.

Mönster: Meedom A-klänning 1,5 stl 4 år, förutom fickorna som jag ritade själv.

Ackompanjemang:
Den här förfärliga dokumentären på svt play om den växande skönhetsindustrin. Herregud. Jag känner för att låsa in mina tjejer & aldrig släppa ut dem i den sjuka verkligheten utanför.

4 kommentarer:

  1. Åhh så himla söt klänning och tös också för den delen.. =)

    SvaraRadera
  2. Verkligen läckert med fickorna! Bra gjort :)

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Hos mig flödar trikåskräcken ymnigt. Låter som en dröm att lämna den bakom sig.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...